جلسه قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیرو‌های مسلح خراسان شمالی برگزار شد

جلسه قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیرو‌های مسلح خراسان شمالی برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، دیروز عصر (سه‌شنبه) سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیرو‌های مسلح خراسان شمالی، اظهار داشت: این قرارگاه با هدف همکاری مشترک دانشی در زمینه‌های علمی- پژوهشی و تحقیقات کاربردی بین رده‌های نیرو‌های مسلح با اشتراک گذاری ظرفیت‌ها و امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیرو‌های انسانی، اطلاعات، تجزیه و تحلیل تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعامل سازنده و بین بخشی نیرو‌های مسلح استان، تصریح کرد: یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان شمالی در جهت آموزش و جذب اساتید واجد شرایط برای تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس و همچنین بهره‌گیری از تجارب و تعاملات هر یگان با یکدیگر تشریک مساعی نمایند. ایران عزتمند و قوی که از نیرو‌های مسلح ولایی و متخصص بهرمند است اینک در منطقه و جهان به عنوان یک نیروی مقتدر مورد توجه می‌باشد.

این مسئول افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان یگان‌های استان مقرر شد یگان‌ها در اینخصوص با همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی اقدام کنند. هر یگان برابر نقشی که در دوران دفاع مقدس داشته است نسبت به تعریف خود در طراحی و چیدمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با مهندسی و امور یادمان‌ها تبادل نظر کنند و کار‌های پژوهشی مشترک با همکاری دانشگاه‌های استان در دست اقدام است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید