جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای جهان اسلام است/ جهاد تبیین ابزاری برای بیان توانمندی‌های کشور

جمهوری اسلامی ایران امپراطور و ام‌القرا جهان اسلام است/جهاد تبیین ابزاری برای بیان توانمندی‌های کشور


«محمدجواد عسگری» نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به مقوله جهاد تبیین در شرایط جنگ ادراکی-شناختی دشمن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حیث نیروی انسانی، منابع طبیعی اعم از نفت، گاز و منابع معدنی، نخبگان علمی و …. ظرفیت‌های عظیمی دارد.*

عسگری با بیان اینکه در حوزه زیرساختی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: علی رغم وجود همه تحریم‌ها و تهدیدهایی که نظام سلطه در راستای منافع خود علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است، اما به برکت ایثارگری‌ها از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌هایی که دوستداران انقلاب اسلامی اعم از شهدا و جانبازان داشتند، امروز در اوج اقتدار قرار داریم.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ام‌القرا و امپراطور جهان اسلام است، تاکید کرد: در بسیاری از کشورهای منطقه ابتکار عمل در دست ماست.

وی با تاکید براینکه نادیده گرفتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور خیانت است، تصریح کرد: حتماً باید در راستای بیان توانمندی‌ها  و ظرفیت‌های کشور از ابزار جهاد تبیین بهره ببریم، هر کس در زمینه جهاد تبیین به تناسب جایگاه و توانمندی خودش باید وارد عمل شود.

عسگری بیان داشت: ما هم مانند بسیاری از کشورها برای خودمان یک سند چشم‌انداز بیست‌ساله تدوین و تصویب کرده‌ایم که مبتنی بر آن در افق ۱۴۰۴ باید به نتایج مطلوبی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کنیم، در همین راستا بسیاری از ظرفیت‌هایی که شکل گرفته باید توسط نهاد و سازمان متولی برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم جهاد تبیین باید در راستای یک برنامه زمان‌بندی شده اجرایی شود تا دوستان و دشمنان انقلاب نسبت به توانمندی‌های کشور آگاه شوند، مجلس شورای اسلامی مصرانه برای به نتیجه رسیدن جهاد تبیین تلاش می‌کند.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید