«جنگ شناختی» دشمن علیه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی است

«جنگ شناختی» دشمن علیه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مرتضی امیری‌نژاد» مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا، در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین‌زهرا، به ناتوی رسانه‌ای جبهه غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ناتوی رسانه‌ای غرب، پدیده‌ای خطرناک و کم هزینه از سوی ائتلاف غربی، عربی و عبری است که وارد تعاملات جهانی شده است و بیشترین هزینه مربوط به این پدیده خطرناک «جنگ نرم» و «جنگ شناختی» از سوی سرمایه‌داران یهودی و همچنین عربستان سعودی تأمین می‌شود.

سرهنگ امیری‌نژاد افزود: در ایالت متحده آمریکا بیش از ۵ هزار رسانه دیداری، شنیداری و مکتوب به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده، به مهندسی افکار عمومی و جریان‌سازی علیه کشور‌های ضدصهیونیستی می‌پردازند. وظیفه این رسانه‌ها در حقیقت سیاه‌نمایی و جریان‌سازی علیه ایران اسلامی و جبهه مقاومت است که به صورت شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی شده و هدفمند انجام می‌شود.

وی پروژه دشمن در جنگ شناختی را علیه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی دانست و گفت: تلاش دشمن در جنگ شناختی در فضای مجازی، تحریف و تزریق شبهه علیه جمهوری اسلامی بوده و امروز شبهه‌افکنی در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه است. با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور اکثر جوانان در این فضا، نفوذ بیشتر دشمن در جنگ شناختی در نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر شده است و دشمن در این پروژه دنبال یارگیری در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران است و با این روش می‌خواهد که نیروی خود را در کف خیابان جمع کند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا، به خاستگاه فکری اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: نظریه متوقف‌سازی رشد علمی ایران اسلامی و کوچک‌سازی ایران به هفت کشور در حقیقت خاستگاه فکری اغتشاشات اخیر بود. دشمنان انقلاب اسلامی و ائتلاف عبری، عربی و غربی، اغتشاش و تحریم را راهکار جلوگیری از رشد علمی ایران دانسته‌اند و در این زمینه همه توطئه‌های خود را پیاده‌سازی کرده‌اند.

امیری‌نژاد گفت: از طرف دیگر، بر اساس نظریه خاورمیانه جدید، کوچک‌سازی ایران به هفت کشور همواره در دستور کار آن‌ها قرار داشته است و در این اغتشاشات پروژه اول دشمنان انقلاب، براندازی و در مرحله دوم کوچک‌سازی و تجزیه‌طلبی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید