جنگ غزه، در کمتر از 10 روز رژیم صهیونیستی را در باتلاق فرو برد

جنگ غزه، در کمتر از 10 روز رژیم صهیونیستی را در باتلاق فرو برد


به گزارش نوید شاهد، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، در سخنانی، گفت: 26 مرداد ماه روز آزادی فرزندان مقاوم و پرافتخار شما مردم شریف را نه‌تنها به آزادگان عزیز که سرافراز به دامن میهن بازگشتند، بلکه به شما مردم صبور و خانواده‌های شهدا که فرزندانشان را درجهت اعتلای ایران تقدیم کردند، به جانبازان عزیز و خانواده‌های آزادگان تبریک می‌گویم. معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی بیش از 10 ماه است که در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است.

جنگ غزه، در کمتر از 10 روز رژیم صهیونیستی را در باتلاق فرو برد

اوحدی با بیان اینکه به گفته اندیشه‌پردازان وزارت خارجه آمریکا، با نظام‌ها و حکومت‌ها و جوامعی که ریشه مذهبی و ایدئولوژیک دارند به جایی نخواهیم رسید، بلکه باید با جنگ نرم آنها را با مشکلات مواجه کنیم، اظهار کرد: طبق گفته همین اندیشه‌پرداز آمریکایی، 8 سال دفاع مقدس، عزت و افتخار و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در محور مقاومت بود.

وی ادامه داد: عزت و فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس باعث ترویج این فرهنگ در محور مقاومت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اگر در آن مقطع، ظرف 6 روز سرزمین‌ها را اشغال کرده‌اند، امروز پس از 10 روز نتواسته‌اند به اهداف خود دست یابند؛ اگر در سال 1967 رژیم اسرائیل توانست در 6 روز بر سرزمین‌های اشغالگری پیروز شود، اما امروز بیش از 10 ماه در برابر مقاومت مردم غزه درمانده است.

اوحدی تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که آنچه که مسیر این انقلاب را تضمین خواهد کرد، ارزش‌های اسلامی، تأسی به ارزش‌های شهدا و خانواده‌های شهدا و خدمت به مردم وفادار است.

وی همچنین اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم، ویژگی‌های مهمی را برای ملت غیور و فرزندان شما خداوند بیان می‌کند، یک ویژگی این است که در جامعه ایمانی و اسلامی مردان مردی هستند که بر عهدشان با خدای خودشان در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی صادقانه عمل کردند، ویژگی دیگر، انسان‌هایی بودند که در راه حفظ ارزش‌های وطن به شهادت رسیدند.

معاون رئیس‌جمهور همچنین یکی دیگر از این ویژگی‌ها را تغییر نکردن مسیر آزادگان در شرایط سخت دانست و گفت: اسرا در بیعت با پیمان‌هایشان با خداوند، رهبری و ارزش‌ها و رهنمودهای امام راحل در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردند.

اوحدی همچنین با طرح این سؤال که در اسارتی که فرزندان آزاده شما از کمترین امکانات محروم بودند، چطور از دل تاریک و سخت اسارت فرزندان مقاوم شما آن‌گونه برگشتند که رهبری فرمودند، «اسرا و آزادگان ذخایر بزرگ این انقلاب هستند»، خاطرنشان کرد: به‌عنوان اسیر و آزاده‌ای که 8 سال در خدمت شهید ابوترابی فرد بودم، عرض می‌کنم که اگر نبود رهبری در جامعه اسارت و ارزش‌هایی که آزادگان به آن پایبند بودند، امروز شاهد این عزت و عظمت نبودیم.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید