جهاد اسلامی فلسطین خواستار بازنگری مقامات رام الله در مواضع خود شد

جهاد اسلامی فلسطین خواستار بازنگری مقامات رام الله در مواضع خود شد


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا مواضع خود را پیش از آنکه حاکمیتش را بر مناطق تحت کنترلش به طور کل از دست بدهد، تغییر دهد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم به جای دلبستن به جامعه بین‌المللی و موضع کشور‌های عربی که ناتوانی و تبانی آنها ثابت شده هست، در مواضع خود بازنگری کند.

در بیانیه این جنبش آمده هست: ما کشور‌های عربی که به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیش می‌روند را دعوت می‌کنیم تا در حقیقت پروژه صهیونیستی و اهداف آن تأمل کنند؛ زیرا این رژیم نژادپرست غاصب به دنبال زمین هست و برای صلح ارزشی قائل نیست، مگر به میزانی که به آن وقت برای تضعیف جبهه جهان عرب و مسلمانان و تکمیل سلطه‌اش بر منطقه و ملت‌های آن بدهد.

در ادامه این بیانیه آمده هست: خطاب به جهان عرب و اسلام اعلام می‌کنیم که یک حرکت مردمی قوی می‌تواند پیامی روشن به دولت آمریکا ارسال کند و آن را مجبور به بازنگری در شراکت خود با این رژیم در جنایاتش کند و دشمن را وادار به تجدیدنظر در محاسباتش نماید؛ چرا که ایستادگی ملت فلسطین در سرزمینش، تمام ملت‌های عربی را از سیاست‌های دشمن در سرزمین‌هایشان مصون می‌دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید