جهاد تبیین از ضروریات جامعه امروز است

جهاد تبیین از ضروریات جامعه امروز است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه  این هفته بروجرد اظهار داشت: شیعیان باید در جهاد شرکت کنند و امروز نیز جهاد در راه خدا برای آنها اهمیت دارد.

وی همچنین با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)افزود: الگو گیری از شخصیت امام رضا(ع) برای نسل جوان یک امر لازم است چراکه توسل به ائمه اطهار(ع) راهگشای مشکلات خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی نیز افزود: نمایندگان مجلس به مشکلات مردم بیشتر توجه و بر اجرای قانون نظارت کنند که برای این مهم باید مشکلات را رصد نمایند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات مستاجران اضافه کرد: صاحب خانه ها باید شرایط مستاجران را رعایت و با آنها مدارا کنند چراکه همه باید در حد امکان برای حل مشکل دیگران پیش قدم شوند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به دیدار وزیر امور خارجه و سفرای ایران در کشورهای خارجی با رهبر انقلاب افزود: حکمت در سیاست خارجی به معنای حکیمانه برخورد کردن با دیگران و انعطاف داشتن برای رفع موانع است.

وی ادامه داد: عزت به معنای نترسیدن از دشمن می باشد و سفرا نیز باید در دیپلماسی سیاست خارجی به رهنمود های مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید