جهاد تبیین مانع نفوذ دشمن به تفکر و اعتقاد جوانان عزیز ما است

جهاد تبیین مانع نفوذ دشمن به تفکر و اعتقاد جوانان عزیز ما است


سرتیپ دوم ستاد «علی دلاور» فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌ شرقی، با اشاره به سابقه منافقین که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به  دشمنی با ملت ایران برخواستند، اظهار داشت: رزمندگان در زمان جنگ در دو جبهه مقابل دشمن قرار گرفتند که جبهه روبرو، دشمن متجاوز بود و جبهه پشت که منافقین و وطن فروشان قرار داشتند.

وی افزود: جبهه مقابل دفاع و ایستادگی بود اما جبهه منافقین در تیررس نبوده و هر لحظه به نیروهای نظام و انقلاب تلفات وارد می‌نمود که زندان دوله‌تو، یکی از هزاران جنایات مغفول وطن فروشان در زمان جنگ است.

فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص با اشاره به اینکه 17 اردیبهشت سال 1360 نقطه صفر مرزی ایران و عراق شاهد جنایتی هولناک در تاریخ دفاع‌مقدس است، افزود: سالروز بمباران زندان دوله‌تو، که تحت کنترل حزب دموکرات در کردستان بوده بیش از 200 نفر از نیروهای ارتش، سپاه، جهاد سازندگی، بسیج، ژاندارمری و حتی پیشمرگان مسلمان کرد در آنجا محبوس بودند، رژیم بعثی عراق با بمباران آن مکان، بیشتر زندانیان را به شهادت رساند.

دلاور متذکر شد: امروزه جوانان ایران اسلامی اگر به تاریخ ایران مراجعه و مطالعات خود را در راستای جهاد تبیین افزایش دهند، دشمن قسم خورده این ملت که سابقه کشتار مردم مظلوم در سال‌های گذشته را در پرونده دارند، به تفکر و اعتقاد جوانان نفوذ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید