جهاد تبیین یعنی اینکه ناگفته های جنگ را به نسل جوان کشور منتقل کنیم

جهاد تبیین یعنی اینکه ناگفته های جنگ را به نسل جوان کشور منتقل کنیم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، چهارمین نشست شورای سیاستگذاری دفاع مقدس و نهمین جلسه هیأت امنای مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان در مجتمع فجر سپاه برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در این نشست با اشاره به این که فرهنگ دفاع مقدس متعلق به همه است، اظهار داشت: اگر روحیه جهادی و خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه که همگی از شاخصه های دوران دفاع مقدس هستند در کالبد مسئولین امروز دمیده شود کمتر دچار بحران و خسران می شویم.

وی افزود: جامعه امروز ما تشنه خدمت جهادی و صادقانه هستند و این خصایص از بارزترین درس های دوران دفاع مقدس اند که باید نسل به نسل انتقال یابند.

سردار شاهوارپور گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا دستاوردهای بزرگ آن دوران پرافتخار را مرور کنیم و جهاد تبیین هم همین را از ما می خواهد که ناگفته های جنگ را به نسل جوان کشور تزریق کنیم که از راهبردهای زمان جنگ برای همه امور بهره بگیرند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان یادآور شد: دشمن در حال سنگرسازی در حوزه های مختلف است. یکی از این سنگرها، حمله به امید و نشاط جامعه و نسل جوان ماست. دشمن حتی جوانان ما را از حضور در خدمت مقدس سربازی هم منع می کند در حالی که خدمت سربازی مقدس و دستاوردی از همین فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس است به خصوص سربازی کنونی که جوانان ما را تحت نظر فرماندهان مقتدر، در خیلی امور پخته و کارآزموده می کند.

سردار شاهوارپور همچنین به ضرورت تولید محتوای فاخر برای جانمایی در موزه دفاغ مقدس استان اشاره کرد و متذکر شد: ساختمان این مرکز فرهنگی بزودی تکمیل می شود اما آنچه مهمتر از ابنیه است و باید مورد توجه همه ما باشد محتوای غنی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به مخاطب امروز است که باید هر چه زودتر کارگروه تخصصی آن تشکیل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید