جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است

جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به نام‌گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این نام‌گذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه است و ریل‌گذاری برای مسؤولان و صاحبان فکر و اندیشه است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند و این مهم در نام‌گذاری‌ها، خود را متبلور ساخته است. 

وی با بیان اینکه جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است، تاکید کرد: در این راستا باید موانع مردمی شدن اقتصاد را بر طرف کنیم. 

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: سال گذشته در کشور هم رویدادهای شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع‌بینی است که هم باید نقاط قوت و نقاط ضعف را باهم ببینیم. 

امام جمعه زنجان با توصیه به مسؤولان و جوانان نسبت به توجه ویژه به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال تاکید کرد: باید نسبت به عملیاتی کردن رهنمودها تلاش بیشتری از خود نشان دهند. 

وی با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، رشد مستمر اقتصادی است، گفت: در این استان توسعه اقتصادی نیز اولویت برنامه هفتم لحاظ شده که البته توسعه توأم با عدالت مدنظر است.

انتهای پیام 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید