جوان‌گرایی را در مسئولیت‌های فراجا مدنظر قرار داده‌ایم

جوان‌گرایی را در مسئولیت‌های فراجا مدنظر قرار داده‌ایم


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع فرمانده سابق انتظامی استان اردبیل و معارفه فرمانده جدید انتظامی این استان که با حضور «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان و فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی جوان‌گرایی را در واگذاری مسئولیت‌ها مدنظر قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم باید به جوان‌ها فرصت خدمت و مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شود.

سردار اشتری افزود: مردم ولایت‌مدار استان اردبیل از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به غیرت دینی و انقلابی بودن مشهور هستند و در صحنه‌های مختلف نظام، نقش‌های مؤثری ایفا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و تأمین‌کننده امنیت و آرامش ملت شریف ایران است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت در کشور است و مردم از این نیرو انتظار امنیت و خدمت دارند و این انتظار به حق است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز افتخار ما به تمامی شهداست و مردم با محکومیت گسترده توهین اخیر یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج «حسین همدانی»، نشان دادند که در دفاع از ارزش‌ها همچنان استوار و محکم ایستاده‌اند.

در این مراسم با تقدیم لوح سپاس از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار «هوشنگ حسینی» فرمانده سابق انتظامی استان اردبیل تقدیر و سرهنگ «جواد تقوی» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان منصوب شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید