حاج قاسم در جان و دل‌ها نفوذ کرده است/ جبهه مقاومت در قلب آزادی‌خواهان جهان جای دارد

جبهه مقاومت در قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای دارد


گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس: خبرگزاری دفاع مقدس به‌ مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بازخوانی سخنان مقامات عالی‌رتبه نظامی درخصوص ابعاد شخصیتی سیدالشهدای جبهه مقاومت پرداخته است که در ادامه سخنان سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و امنیت‌آفرینی برای ایران را می‌خوانید.

دشمن از درک عظمت شهادت عاجز است. درک عظمت شهادت به طهارت باطن نیاز دارد و درک آن توسط دشمنانی که در منجلاب فکر و اندیشه و رفتار رذیلانه خود، گرفتار فساد و توحش و جنایت هستند محال است. آن‌ها نمی‌توانند این معنای ملکوتی را دریابند که شهادت و کشته شدن برای انسان مجاهد در راه خدا یک آرزوی همیشگی است و برای رسیدن به آن قرار و آرام ندارد. شقی‌ترین دشمنان خدا که دست‌شان به خون پاک و مطهر سردار سلیمانی آلوده شد، از فهم حقیقتِ «فزت و رب الکعبه» و «احلی من العسل» محروم هستند.

دشمن خیال کرده با حذف فیزیکی حاج قاسم سلیمانی می‌تواند جریان پرشور انقلابی را که با قدرت و اقتدار در سراسر منطقه شکل گرفته و ریشه دوانده است نابود کند، غافل از اینکه جریان مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی در دل ملت‌های منطقه جایگاه ژرفی پیدا کرده و قلب مردمان آزاده را به تسخیر خود درآورده است و با حذف فیزیکی فرمانده و مجاهدانش، حذف‌شدنی نیست.

دشمن نمی‌تواند ما را از مرگ و شهادت بترساند. شهادت برای ما یک آرزوی بزرگ است و تا آخرین نفر و آخرین قطره خون اجازه استیلای ظلم و استکبار را نخواهیم داد.

خدا حاج قاسم را بزرگ کرد. ما شخصیتی را از دست دادیم که خیلی بزرگ بود. حاج قاسم در جان و دل‌ها رسوخ پیدا کرده است؛ زیرا خالصانه در راه خدا قدم برداشت و مردم را دوست می‌داشت. اخلاص و مردمی بودن او باعث شد که خدا او را بزرگ کند البته عزت و عظمت برکت اخلاص برای خداست.

وجود سرلشکر سلیمانی بسیار ارزشمند بود و فقدانش سنگین؛ اما امروز به لطف خدا در کشور حاج قاسم‌های زیادی داریم. اگر خدا را در نظر بگیریم و خالصانه مسیری را که سرلشکر سلیمانی رفت، طی کنیم و خدا به ما عنایت داشته باشد، می‌شویم حاج قاسم. آیا بعد از شهید آیت‌الله بهشتی انقلاب اسلامی از بین رفت؟ امام فرمودند: «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود».

سنگر مبارزه خالی نمی‌ماند. حاج قاسم جایگاه رفیع و بی‌نظیری داشت، اما این سنگر نیز خالی نماند چون جانشین او سردارِ رشید و شجاع اسلام، برادر عزیزم «اسماعیل قاآنی» جای او را در نیروی قدس گرفت؛ البته هرچند رفتن حاج قاسم خیلی سخت بود، اما راهش ادامه دارد.

در مورد انتقام از عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی هم باید به این نکته اشاره کنم که خداوند از ما نمی‌پذیرد که در مقابل مستکبر کرنش کنیم و زانو بزنیم. مطمئن باشید همان‌ گونه که وعده داده شده، انتقام سختی از عاملان ترور سپهبد سلیمانی گرفته خواهد شد و شکست دشمن نیز حتمی است.

دشمنان پاسخ اقدام ذلیلانه خود را دریافت خواهند کرد؛ در واقع همان‌طور که بخشی از انتقام خون امام حسین (ع) را افراد گرفتند و بخش دیگر را خداوند گرفت؛ چون خداوند در سوره مبارکه محمد (ص) وعده داده است: «اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.»

لذا ما در مبارزه با ظلم ثابت‌قدم هستیم و گوش به فرمان ولایت، اجازه نمی‌دهیم ظالمان و مستکبران دوام آورند. بیگانگان و آمریکایی‌ها باید و حتماً از منطقه بروند؛ زیرا هرکجا آمریکایی‌ها حضور پیدا کردند، ناامنی و فساد را به همراه خود ارمغان بردند؛ بنابراین راه شهید سپهبد سلیمانی ادامه دارد و جبهه مقاومت پیروز است.

انتهای پیام/ 231

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید