حاج «قاسم سلیمانی» نماد بی‌بدیل رادمردی و مقاومت بود

«قاسم سلیمانی»نماد بی‌بدیل رادمردی و مقاومت بود


به گزارش مجاهدت از ‌دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی سومین سالگرد شهادت سردار مخلص و پرافتخار اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در سحرگاه سیزدهم دی ۱۳۹۸ جهانی را در اندوه و ماتم فرو برد؛ سرداری که نماد بی‌بدیل رادمردی و مقاومت بود و بعد از عمری مجاهدت خالصانه در میدان جهاد، با پیوستن به همرزمان شهیدش، تجسّم و مصداق«عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» گشت.

نقش آفرینی های ماندگار و سرنوشت‌ساز سردار حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس هشت ساله، جبهه مقاومت اسلامی و دیگر عرصه‌های دفاع از امت اسلامی به ویژه ملت عظیم‌الشأن ایران عزیز که محصول ایمان ،اخلاص ،تدبیر ،شجاعت ، ولایت مداری و پیشتازی در میدان های خطر و نهراسیدن از دشمن است ؛ خلق مکتب الهام بخشی را سبب شد که امروز نه تنها مجاهدان مومن جهان اسلام که برگزیدگان حق طلبان و ظلم ستیزان عالم را فراخوانده و آنان در عمل به آن، مشتاقانه در جستجوی رهاسازی بشریت از سلطه استکبار و جاهلیت مدرن آمریکایی صهیونیستی و اذناب شیطان بزرگ، به تلاش و مبارزه می پردازند.

به راستی که هرروز زوایای جدیدی از ابعاد شخصیتی و منش والای سردار برای ما عیان می‌شود. که لزوم تبیین و بازشناسی مکتب حاج قاسم را برای ما بیشتر می‌کند. سردار همیشه و همه جا، همه را دید جز خودش و این نماد انسانیت و بصیرت و ایثار و خدمت خالصانه او است. این گونه شد که تشییع پرشکوه و محبوبیت جهانی ایشان بیانگر این وعده خداست که اگر برای خدا به دین خدا خدمت کردید، خداوند محبت شما را در قلوب مردم و مؤمنین می‌اندازد.

اینجانب در سومین سالگرد شهادت این اسوه تقوی و جوانمردی سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهیدان آزادگان و جانبازان معزز و مردم ولایتمدار و سرافراز، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون تر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید