حجت‌الاسلام ادیانی: دشمن با جنگ ترکیبی به‌دنبال ناامیدی مردم است

حجت‌الاسلام ادیانی: دشمن با جنگ ترکیبی به‌دنبال ناامیدی مردم هست


حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه مهمترین اهداف شهدا تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، برقراری حکومت دین و کوتاه کردن دست اجانب از خاک کشور بود، اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی، تحریم، فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به دنبال این هست که مردم را نسبت به آینده ناامید کند. 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با بیان اینکه  شهدا درس مقاومت، ایستادگی، شجاعت به ما آموختند، گفت: تمسک به شهدا باعث نجات انسان و جلوگیری از ضلالت و گمراهی می شود. 
 
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، چرا که با صبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت دادند. 
 
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌ها در سراسر کشور خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره ها باید حفظ و بقای انقلابی باشد که شهدا همه هستی خودشان را تقدیم آن کردند و برای رسیدن به این هدف والا از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 
 
وی اظهار داشت: شهادت نشانه پویایی و حرکت روبه جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف جهانی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای هست. 
 
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: از مهم ترین راه های ترویج فرهنگ شهادت، برگزاری یادواره و کنگره شهدا، خواندن وصیت نامه و نامه های شهدا و کتاب هایی با موضوعات دفاع مقدس هست و نباید بگذاریم فرهنگ شهادت فراموش و تحریف شود. 
 
انتهای پیام/241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید