حجت‌الاسلام مصلحی درگذشت آیت‎الله مصباح یزدی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام مصلحی درگذشت آیت‎الله مصباح یزدی را تسلیت گفت


..به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام مصلحی، وزیر سابق اطلاعات و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم بزرگ و فقیه وارسته صمدانی، فیلسوف کم نظیر جهانی و استاد پرفروغ حوزوی مرحوم علامه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تاثر و تالم شدید اینجانب شد.

این شاگرد بی بدیل امام خمینی رحمت الله علیه ، دانشمند کم نظیری بود که خلا بزرگ بسیاری را در حوزه مسائل دینی و شبهات حاکمیت اسلامی با ادلّه متقن و معارف مستحکم پر نمود و تا آخرین لحظه عمر خویش عمارگونه از نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و ولی فقیه زمانش امام خامنه ای مدظله العالی دفاع نمود.

ایشان در عرصه تربیت نسل جدید متفکران دینی، با طرح مباحثی نو و ایجاد موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی رحمت الله علیه سرآمد بود.

اینجانب که از دوران جوانی پای مکتب این علامه نواندیش انقلابی بوده ام و توفیق شاگردی در درسهای ایشان را داشتم ، رحلت آن مجاهد انقلابی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، همه شاگردان ، بالاخص خانواده محترم ، فرزندان و داماد ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات آن استاد گرانقدر و حشرشان با شهدای عزیزی همچون سردار دلها حاج قاسم عزیز را از خدای سبحان خواستارم.

حیدر مصلحی

۱۲ دی ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/ 341



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید