حجت الاسلام «حسینی» در جهاد تبیین پیشرو و اسوه بود

حجت الاسلام «حسینی» در راستای ارتقاء اخلاق و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کرد


سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام  «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی، سیاسی این اداره کل و همسر مکرمه‌اش اظهار داشت: راه روش و سیر و سلوک معنوی و اخلاقی این بزرگوار که از نسل و سلاله نبی اکرم بودند به فضل الهی تداوم خواهد داشت.

وی افزود: این عالم عامل، ارزشمند و الهی در مدت همکاری خود با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمات ارزنده و تاثیرگذاری ارائه کرد، به نحوی که کلیه طرح‌های پیشنهادی او در زمینه‌های مختلف به عنوان طرح الگو و مصوب از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به سایر استان‌ها جهت اجرا ابلاغ می‌شد و در بیشتر فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت و همچنین روحانیت به مدیران مرکز مشاوره ارائه می‌داد.

سردار ظفری افزود: حجت‌الاسلام حسینی مرکز ثقل و اتحاد حوزه و طلاب، سازمان‌های فرهنگی، مراکز آموزشی و دانشگاهی، یگان‌های نظامی، مدیران و مسئولان دولتی بوده و در همه زمینه‌ها مخصوصاً جهاد تبیین پیشرو و اسوه بود.

 وی متذکر شد: این عالم بزرگوار بسیار زندگی زاهدانه و ساده‌ای داشت و بدون توجه به مسائل مادی و جایگاه سازمانی در راستای ارتقاء اخلاق، فرهنگ ایرانی اسلامی و مکتب فاخر ایثار و شهادت تا آخرین لحظه عمر خود تلاش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید