حرکت در خط ولایت رسالت ذاتی فراجا است

حرکت در خط ولایت و مطیع فرامین رهبری افتخاری بزرگ برای ناجا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر صوفی» جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور امروز (یکشنبه) در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، اظهار داشت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید این موضوع در نیروی انتظامی به‌خصوص در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها محقق شود.

وی بیان داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران به معنی واقعی کلمه باید پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشد و این مهم با نظارت بیشتر بر مجموعه‌های زیر دست می‌توان به این هدف مهم رسید.

جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور رهنمودهای دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را چراغی در مسیر پیشرفت و توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور دانست و تصریح کرد: حرکت در خط ولایت و مطیع فرامین رهبری افتخاری بزرگ و رسالت ذاتی برای فراجا است.

حجت‌الاسلام صوفی در ادامه با تأکید بر اینکه حضرت علی(ع) تنها به شیعه تعلق ندارد بلکه متعلق به تمام آزادگان جهان است، بیان داشت: ایشان در طول زندگی هرگز از دستورات پیامبر اسلام(ص) سرپیچی نکرد بلکه با تمام وجود در خدمت اسلام و مردم بود.

وی اضافه کرد: ما معروف به ارادت و عشق به امام علی(ع) هستیم که البته این کافی نیست و باید عشق ما همراه با عمل، زینت و همراه با انجام وظیفه باشد، و ولایت‌مداری با عمق جان باشد چراکه امام علی(ع) در طول عمرش با عشقِ جان در خدمت ولایت بود.

جانشین عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه هرکس در دفاع از ولایت به وظیفه خود به خوبی عمل کند، خداوند آن را بزرگ می‌کند، تصریح کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) اولین شهیده راه دفاع از امامت و ولایت و جهاد تبیین در اسلام است لذا باید این شخصیت بزرگوار و حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی همه مسلمانان به خصوص بانوان باشند.

صوفی در پایان خاطرنشان کرد: شهیدان و به‌خصوص شهید حججی‌ها و سلیمانی‌ها تا پای جان با ولایت ماندند و در راه دفاع از ولایت به شهادت رسیدند و خداوند هم آنان را بزرگ کرد،  

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید