حزب الله لبنان آماده جنگ است

حزب الله لبنان آماده جنگ است



رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.

به گزارش مجاهدت از مشرق به نقل از المیادین، هراس صهیونیستها از نصرالله پایانی ندارد.

منابع عبری با اشاره به رخدادهای روز گذشته در مرز لبنان با فلسطین اشغالی اعلام کردند: حزب الله آماده جنگ است.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اوضاع در جبهه داخلی این رژیم متفاوت و دراماتیک خواهد بود.

منابع عبری با اذعان به توان نصرالله اعلام کردند: نصرالله استاد تشخیص نقاط ضعف اسرائیل است.

این در حالی است که پیش از این، یک فرمانده ارشد نظامی نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی پاسخ موشکی حزب الله لبنان به تحرکات مرزی نظامیان اسرائیلی در منطقه مرزی مشترک با اراضی اشغالی را «حساب شده» و ناشی از آمادگی رزمی کامل حزب الله لبنان برای نبرد سرنوشت‌ساز دانست.

خبرگزاری المیادین، شامگاه پنج‌شنبه گزارش داد که «غیورا عنبار» سرتیپ نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی با اذعان به توان رزمی بالای نیروهای نظامی حزب الله لبنان برای مقابله با این رژیم اذعان کرد که حزب الله لبنان امروز با شلیک یک خمپاره از روستای مورد مناقشه مرزی «الغجر» به سمت اراضی اشغالی پیام خود را به این رژیم صادر کرد.

این فرمانده ارشد صهیونیستی در تحلیلی از واکاوی پاسخ موشکی حزب الله فاش ساخت که حزب الله با این شلیک به تل آویو نشان داد که آمادگی رزمی برای گشودن نبردی مستقیم علاوه بر از ناحیه شرق سوریه علیه ما، بلکه توانایی نبرد مستقیم با ما از منطقه شمالی تل آویو را نیز داراست.

وی در ادامه فاش ساخت که حزب الله به خوبی از چالش حقیقی ما آگاه است و آن «فقدان فرماندهی واحد است و آنان بسیار خرسندند که ما علیه همدیگر در جبهه داخلی نزاع می‌کنیم.»

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید