حسینی: درویش باید رفتار خود را تغییر دهد/ هیچ چیز بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

حسینی: درویش باید رفتار خود را تغییر دهد/ هیچ چیز بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست



مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این روزها مطالبی در خصوص نحوه مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با برخی از بازیکنان شنیدم که خوب نیست و او باید شکل و تفکر خودش را تغییر دهد!

به گزارش مجاهدت از مشرق، سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران و در واکنش به این سوال که در چند روز گذشته برخی از بازیکنانی که مد نظر پرسپولیس بودند، از نحوه مذاکره با رضا درویش(مدیرعامل باشگاه) ابراز گلایه‌ کرده‌اند، اظهار داشت: من هم شنیدم که رفتارهای درویش به گونه‌ای بوده که این مسائل مطرح شده است اما او باید به این فکر کند که شکل و تفکر خودش را تغییر دهد چراکه هیچ چیز مهم‌تر و بزرگتر از پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس با حمایت هواداران خود و با وجود مشکلات مالی در سال‌های اخیر، ساختار خوبی پیدا کرد اما این ساختار در حال از بین رفتن است و امیدوارم در ادامه وضعیت بهبود پیدا کند. هواداران هم نگران وضعیت موجود و عدم جذب بازیکنان برای فصل آتی هستند. متاسفانه نتوانستیم بازیکن جدید جذب بکنیم و چند بازیکن ما هم رفتند!

مربی پرسپولیس درباره حضور خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید سرخ‌پوشان و شرایط کاری او اضافه کرد: جلسه کوتاهی داشتیم اما در همین مدت او را مربی مثبتی دیدم. بدون شک باید بازیکنان در اختیار او باشند تا بتواند کار کند. شرایط پرسپولیس خاص است و باید این وضعیت بهبود پیدا کند که جا دارد باشگاه این کار را زودتر انجام دهد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید