حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران


زهرا کریم زادگان مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: امسال این اداره کل با ۶۰ عنوان کتاب از تازه‌های نشر در این نمایشگاه حضور دارد.

وی گفت: موضوعات این کتب در قالب مستندنگاری، تاریخ شفاهی، داستان، علمی پژوهشی، رمان و شعر است.

کریم زادگان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز کتابخوانی و علم‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی که یک واجب دینی است و در جامعه اسلامی کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود»، افزود: در همین راستا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بنا بر مسئولیت ذاتی خود توجه ویژه‌ای به حوزه نشر و ترویج کتاب با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از استقبال پرشورعلاقه‌مندان ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا پایان (شنبه) ۲۹ اردیبهشت دایر است.

وی تصریح کرد: برای این‌که بتوانیم شاهد گسترش گفتمان ادبیات دفاع مقدس باشیم و آن را به دنیا انتقال دهیم باید به نهضت ترجمه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید