حضور ایران در نشست امان بیانگر شکست فشار‌های سیاسی غربی‌هاست

حضور ایران در نشست امان بیانگر شکست فشار‌های سیاسی غربی هاست


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد رشیدی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست امان که به عنوان دور دوم کنفرانس بغداد محسوب می‌شود، اظهار داشت: دنیای استکبار همواره با اعمال فشار به کشور‌های مختلف منطقه درصدد کاهش روابط ایران با همسایگان بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: به عبارتی آن‌ها علاوه بر اعمال فشار‌های اقتصادی، درصدد منزوی کردن جمهوری اسلامی نیز هستند و این رویکرد با اعمال سیاست‌های خصمانه دنبال کرده اند، اما حضور ایران در نشست امان بیانگر شکست این دسیسه است.

وی با اشاره به اینکه ایران طی چند وقت گذشته برای نشست امان، قفقاز و … دعوت شده است، ادامه داد: چنین موضوعی نشان دهنده نفوذ و جایگاه ایران در سیاستگذاری منطقه‌ای و جهانی است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود:همچنین حضور ایران در نشست‌های مختلف منطقه ای، بیانگر شکل گیری نظم نوین جهانی و شکست یکجانبه گرایی غربی‌ها است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی کشورمان باید تلاش کند روابط ایران با همه کشور‌ها توسعه یابد،  خاطرنشان کرد: امروزه شاهد پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف هستیم لذا وزارت امور خارجه می‌تواند با استفاده از این ظرفیت‌ها زمینه افزایش تعامل و همکاری با کشور‌های مختلف را فراهم کند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید