حضور حداکثری مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

حضور حداکثری مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار‌» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نشست بصيرت افزايی و روشنگری سياسی ويژه انتخابات ١۴۰۳ با حضور اعضا بسیج رسانه خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: دهه ولایت بسیار مهم هست و حالا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شده، بر اهمیت آن می‌افزاید.

وی افزود: لازم هست که در این جنگ ترکیبی که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی دشمن طراحی کرده، جهاد تبیین را در اولویت قرار دهیم و در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات گوشزد کنیم.

حجت‌الاسلام رستگار اضافه کرد: حضور مردم، اقتدار نظام را افزایش می‌دهد، توطئه‌ها را خنثی و قدرت چانه زنی رئیس جمهور را به شکل چشمگیری بیشتر می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی را باید با اعتقاد عملی به ولایت فقیه و تبعیت از رهبر انقلاب محک زد و به آنها رای داد.

وی در خصوص شخصیت امام علی (ع) نیز گفت: وی از محدود شخصیت‌هایی هست که ۲ صفت متضاد را در خود جای داده که شدت برخورد با کفار و مهربان با دوستان هست. حضرت علی (ع) رمز خلقت هست و دارای صفات و برجستگی‌های ویژه‌ای هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید