حضور حداکثری مردم در انتخابات، تداوم‌بخش راه شهدای خدمت است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، تداوم‌بخش راه شهدای خدمت هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «احمد زارعی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن که با محوریت جهاد تبیین و حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران باید جریان فکری بسیج را پویا نگه دارند و در خدمت‌رسانی به مردم به ساعت کاری اکتفا نکنند.

وی افزود: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حوزه ایجاد تبیین به خوبی اجرا و در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر امید آفرینی در جامعه، تأکید کرد: مدیران باید در هر پست و مقامی که هستند خدمات دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت‌الله رئیسی را برای مردم بازگو کنند و در واقع مدافع انقلاب باشند.

زارعی با اشاره به تشییع باشکوه شهید رئیسی خاطرنشان کرد: همه جریان‌های سیاسی از خدمات سید الشهدای خدمت تمجید می‌کنند و همه مُرید این شهید والامقام هستند.

وی در پایان به انتخابات هشتم تیر اشاره کرد و گفت: عرصه جهاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید