حضور حماسی در انتخابات حاصل به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب بود

حضور حماسی در انتخابات حاصل به میدان آمدن تمام ظرفیت‌های انقلاب بود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری روز چهارشنبه در نشست فعالان قرآنی استان بوشهر افزود: حضور با بصیرت مردم در عرصه انتخابات پیش‌بینی مشارکت ۲۰ تا ۲۲ درصدی مردم از سوی دشمنان انقلاب را باطل و تمام توطئه‌های آنان برای تحریم انتخابات و بهره‌برداری‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

وی بیان کرد: این حضور ارزشمند و حماسی آحاد مختلف مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نتیجه وظیفه‏‎شناسی و بیداری آنها در قبال نقشه‎های شوم دشمنان انقلاب اسلامی بود.

 طاهری اظهار کرد: حرکت‌های جانکاه و مداومی که دلسوزان انقلاب اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این ۲ ماه انجام دادند باعث شد مردم را به این نتیجه برساند که برای ساماندهی نابسامانی‌های موجود برای روی کار آمدن دولتی قوی و انقلاب مصمم عمل کنند.

وی ادامه داد: ساماندهی کم نظیر و ارزشمندی که در جبهه‌ انقلاب به وجود آمد عامل مهمی بود که باعث شد زهر تبلیغات مسموم، متنوع و رنگارنگ دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته شود.

طاهری تصریح کرد: این اقدام‎های ارزشمند موجب ارتقاء و رشد بصیرتی جامعه شد و این مجاهدت بی‌بدیل عرصه‌ تبلیغ آرمان‌های انقلاب در طول انقلاب اسلامی کم سابقه بوده است.

وی افزود: تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب، نقش‌آفرینی آحاد جامعه و به ویژه نیروهای انقلابی باعث شد تلاش دشمنان انقلاب در ایجاد روحیه‌ یأس و جلوگیری از حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات بی‌نتیجه بماند.

.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید