حقانیت عامل استواری ایران در برابر قدرت‌های جهان است

حقانیت عامل استواری ایران در برابر قدرت‌های جهان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالله طالبی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب امروز (پنج‌شنبه) در جمع پاسداران و بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه امروز هدف دشمن در جنگ شناختی و ادراکی تغییر دادن ذهنیت مردم است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر، دشمن با تمام توان رسانه‌ای و مجازی خود شبانه‌روز به میدان آمد و ما شاهد این بودیم که هدف اصلی رسانه‌های معاند بیش‌تر تخریب رهبری و اصل نظام بود.

وی ولایت و رهبری را عامل هویت‌ساز الگوی اسلامی پیشرفت کشور و تقویت انسجام ملی دانست و گفت: عامل وحدت بین شیعه و سنی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود و امروزه نیز نقش رهبر معظم انقلاب حفظ اتحاد میان شیعه و سنی است.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم منطقه، تاکید کرد: همانطور که دشمنان این نظام آشکارا اعتراف می‌کنند رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اساسی در بر هم زدن حیله و نقشه‌های آن‌ها ایفا می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب هدف آمریکا را کنترل سه کشور روسیه، چین و ایران دانست و افزود: آمریکا در جهان امروزی به دنبال تک قطبی کردن قدرت است اما همدلی و آرمان مشترک کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران این تفکر تو خالی را شکست خواهند داد.

وی اقدامات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف را زمینه‌ساز آینده‌ای روشن دانست و اضافه کرد: اگر چه مشکلات اقتصادی زندگی را بر مردم سخت و دشوار کرده است اما با رجوع به جزئیات ریزتر، کارایی و عملکرد مثبت دولت جدید نمایان می‌شود که این پیشرفت قطعاً در سال‌ها و ماه‌های نه چندان دور شدت خواهد یافت.

حجت‌الاسلام طالبی ناکارآمد جلوه دادن نظام و عرفی‌سازی قدرت و سیاست جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌هایی از شگردهای دشمن عنوان برشمرد و گفت: در جنگ شناختی عجولانه عمل کردن حکم شکست خواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: اصلی‌ترین سلاح جمهوری اسلامی ایران ایمان است. آنچه امروز و در گذشته به‌ویژه دوران دفاع مقدس ثابت شده این است که کشور ماهیت و هویتش حق بوده و این حقانیت، جمهوری اسلامی ایران را در مقابل قدرت‌های جهان استوار ساخته است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید