حماس جزئیات آخرین پرواز شهید هنیه را منتشر کرد+‌عکس

حماس جزئیات آخرین پرواز شهید هنیه را منتشر کرد+‌عکس



جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) جزئیات مربوط به آخرین سفر رئیس دفتر سیاسی‌اش را به پایتخت ایران، که اندکی قبل از ترورش انجام شد، منتشر کرد.

به گزارش مجاهدت از مشرق به گزارش عربی ۲۱، جنبش حماس درباره جزئیات سفر شهید “اسماعیل هنیه” به تهران خاطرنشان کرده است: “آخرین پرواز شهید امت.. شهید فرمانده اسماعیل هنیه در آخرین سفر خود، با قرآن در دست، در هواپیما نشست و به آیه ۷۴ سوره النساء خیره شده بود: فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا(‌پس کسانی باید در راه خدا جهاد کنند که (دست از جان شسته‌اند و) زندگی این جهان را به آن جهان می‌فروشند. و هر کس در راه خدا جهاد کند و کشته شود یا فاتح گردد، زود باشد که او را اجری عظیم دهیم.)

در ادامه این بیانیه آمده است‌: “پیامی الهی.. سبحان الله العظیم”. این بیانیه با اشاره به اینکه هنیه در “آن لحظات در حال عبادت و تسلیم شدن بود با دنیا خداحافظی می‌کرد و بر راه جهادی، که آن را با اخلاص و ایمان قلبی اختیار کرده بود، تأکید می‌کرد. “

حماس در پایان، از خداوند متعال برای شهید هنیه علو درجات را خواستار شد.

جنبش حماس همچنین عکسی از شهید هنیه را، که در هواپیما و قرآن به دست نشسته، ضمیمه این بیانیه کرده است.

حماس جزئیات آخرین پرواز شهید هنیه را منتشر کرد+‌عکس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید