حمایت از فلسطین عمل به توصیه امام خمینی (ره) است

حمایت از فلسطین عمل به توصیه امام خمینی (ره) است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «ناصر آقایی» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در ارومیه اظهار داشت: این ویژه برنامه، چهاردهم خرداد با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل همواره حمایت از مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را به همه مسلمانان جهان توصیه می‌کردند، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مربوط به ایام ارتحال امام راحل، برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و جمعه‌های خشم علیه رژیم منحوس صهیونیستی در جمعه این هفته بعد از اقامه فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه است.

حجت الاسلام آقایی افزود: همچنین بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به موضوع تبیین بینش امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد اختصاص داده خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری شب شعر و خاطره با موضوع ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری مسابقه وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی (ره) و محافل انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های ایام ارتحال امام راحل در استان است.

حجت الاسلام آقایی گفت: در آیین ویژه‌ای نیز فرمایشات امام خمینی (ره) در حوزه فلسطین و انتخابات به همت حوزه هنری استان تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید