حمایت توقف‌ناپذیر حزب‌الله لبنان از جبهه مقاومت

حمایت توقف‌ناپذیر حزب‌الله لبنان از جبهه مقاومت


گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی عصر روز گذشته خود به مناسبت حملات و عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی به شبکه ارتباطی حزب الله لبنان که موجب به شهادت رسیدن چندین نفر و مجروح شدن صد‌ها نفر دیگر از نیرو‌های حزب‌الله لبنان و مردم عادی این کشور شد از خانواده‌های شهدا و مجروحان و همچنین دولت و کادر درمان لبنان تقدیر و تشکر کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این سخنان خود با صراحت و قدرت اعلام کرد که علی‌رغم حملات و عملیات‌های تروریستی روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد و حزب‌الله همچنان به حمایت از محور مقاومت ادامه خواهد داد. این سخنان ایشان نشان از جرات و شجاعت او در رهبری و هدایت این گروه مقاومت لبنانی دارد که نه از این حملات و نه از سایر عملیات‌های تروریستی این رژیم اشغالگر و نامشروع نگرانی و هراسی ندارد.

سید حسن نصرالله در بخش ابتدایی سخنان خود کشور لبنان را شاهد و نظاره‌گر حماسه‌ای انسانی و بزرگ دانست که تا امروز هیچ کسی آن را تجربه نکرده هست. زیرا بر اساس سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان و اخبار و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده هست به دنبال این عملیات تروریستی، لبنان شاهد یک همبستگی و اتحاد ملی در سطح تمامی اقشار و گروه‌های جامعه بود.

بر اساس مطالبی که در روز‌های اخیر در رسانه‌های گروهی لبنان منتشر شده هست مشاهده می‌کنیم که تمامی اقشار مختلف مردم لبنان به خصوص پزشکان و کادر درمان از ارائه هرگونه خدمتی به مجروحان و خانواده‌های شهدا و زخمی‌ها دریغ نکردند و در این میان گزارش‌های مستند دریافتی حاکی هست که اغلب پزشکان و کادر درمان مطب‌های خود را به صورت رایگان به روی مجروحان گشودند.

اما اینجا باید به مهمترین بخش سخنان سید حسن نصرالله که همانا موضوع حمله سایبری رژیم صهیونیستی به شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان و انفجار دستگاه‌های پیجر بپردازیم. دبیرکل حزب‌الله لبنان در این سخنان واضح و روشن تصریح کرد که دشمن صهیونیستی با این اقدام مذبوحانه خود به دنبال متوقف ساختن حمایت و پشتیبانی حزب‌الله لبنان از محور مقاومت هست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان به عنوان یک رهبر قدرتمند و مقتدر که این گروه مقاومت لبنانی را در طی سال‌های فراوان از مقاطع حساس و گردنه‌های خطرناکی به سلامت عبور داده با بصیرتی بالا و هوشمندی مثال‌زدنی خطاب به دشمنان لبنان و محور مقاومت گفت که حزب‌الله لبنان تا همیشه و تا زمان پایان جنگ غزه و پیروزی نهایی ملت فلسطین از مردم مظلوم ولی مقاوم و ظلم‌ستیز فلسطین حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

از طرف دیگر، دبیرکل حزب‌الله لبنان جبهه مقاومت لبنان را یکی از مهمترین جبهه‌های فرسایش رژیم صهیونیستی معرفی کرد. علت این سخنان سید حسن نصرالله هم این هست که حزب‌الله لبنان به عنوان یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین گروه مقاومتی در منطقه در کنار تمامی حملات و عملیات‌هایی که تا امروز علیه رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر آن انجام داده هست بار‌ها و بار‌ها موجب تحقیر و شرمساری این رژیم اشغالگر و کودک‌کش شده هست.

اما موضوع بسیار مهم که موجب شده تا رژیم صهیونیستی حملات سایبری اخیر را به شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان انجام بدهد این حمایت و پشتیبانی کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیری هست که این گروه مقاومت اسلامی لبنانی از ابتدای آغاز جنگ غزه تا امروز تحقق بخشیده هست. عاملی که موجب شد تا رژیم صهیونیستی در صدد انتقام‌گیری از حزب‌الله لبنان برآید.

در پایان باید گفت سید حسن نصرالله با قدرت هرچه تمام خطاب به سران و مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد که شما هیچگاه نمی‌توانید صهیونیست‌های آواره را به شمال فلسطین اشغالی بازگردانید. دبیر کل حزب‌الله لبنان یک بار دیگر به نتانیاهو و رهبران حاکم بر تل‌آویو گوشزد کرد که تنها راه بازگشت این آوارگان به منازل خود پایان کامل جنگ غزه هست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید