حمایت مالی تلویزیون «ایران‌اینترنشنال» از برخی اغتشاشگران در شیراز

حمایت مالی تلویزیون «ایران‌اینترنشنال» از برخی اغتشاشگران در شیراز


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز 29 آبان در نشست خبری خطاب به خبرنگاران با اشاره به دستگیری بیش از 110 نفر در جریان اغتشاشات چند شب اخیر در فارس اظهار داشت: برخی از دستگیر شدگان که در فضای مجازی و کانال خود فعالیتهای تروریستی و مخرب را به مردم آموزش می‌دادند از تلویزیون تروریستی اینترنشنال پول می‌گرفتند.

رئیس پلیس فارس تشریح کرد: در تحقیقات ما مشخص شد که ادمین‌های این کانال که در فضای مجازی مردم فارس و شیراز را مورد هدف قرار داده بود و به مردم آموزش می‌دادند که چگونه با بمب دست‌ساز و اسلحه هموطنان خود و نیروهای حافظ امنیت را هدف قرار بدهند با تلویزیون تروریستی ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی و انگلیس همکاری دارند.

سردار حبیبی افزود: با شناسایی بیشتر و کامل‌تر ادمین‌های این کانال مشخص شد که افراد شکل‌دهنده آن به جز یک نفر مابقی اطلاعی از هویت همدیگر ندارند و از طریق رسانه ایران اینترنشنال تزریق مالی می‌شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور تاکید کرد: مردم شیراز در طول تاریخ و این اتفاقات نشان دادند که جزو بهترین‌ها هستند و همواره پای دفاع از میهن و نظام و مردم خود می‌ایستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید