حمایت نیروهای انقلابی از دولت مشروط است

حمایت نیروهای انقلابی از دولت مشروط است



معاون احزاب شانا با بیان این که نیروهای انقلابی با حفظ مواضع خود از دولت چهاردهم حمایت می کنند، گفت: تا زمانی که این دولت در راستای منویات رهبر انقلاب و نظام باشد از آن حمایت خواهیم کرد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، عبدالحسین روح‌الامینی شامگاه دوشنبه در همایش نیروهای انقلابی مازندران در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: شرایط کشور به گونه ای است که باید از دولت چهاردهم در جهت برون رفت از مشکلات حمایت کرد.

وی گفت: نیروهای انقلابی تحت هیچ شرایطی نباید جلوتر یا عقب تر از رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و رهبر انقلاب هم از دولت چهاردهم حمایت کردند.

روح الامینی با اشاره به این که دولت پزشکیان همانند دولت خاتمی و روحانی نیست، افزود: دولت چهاردم شعار وفاق ملی را مطرح کرد و باید به این دولت فرصت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران انتخابات شرایط کشور رقابتی است و نباید در حال حاضر در همان فضا بمانیم بلکه رفاقت باید حاکم شود.

وی با بیان این مطلب که دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور در این مدت کوتاه چند کار مهم انجام داد، یادآور شد: پرداخت مطالبات گندم کاران و برخی از بدهی‌ها از جمله اقدامات موثر دولت چهاردهم بود.

معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرد: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی نیروهای انقلابی اصل امر به معروف را در دستور کار خود قرار خواهند داد و در عین حال از دولت حمایت می کنند.

روح الامینی تصریح کرد: با توجه به کسری بودجه موجود همه باید کمک کنیم تا دولت بتواند مشکلات پیش روی مردم را گره گشایی کند.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید