خانه‌های تیمی را منهدم کنید

تحریف، برای انتقام از امام؛ نقشه ای که در لندن طراحی شد


به گزارش مجاهدت از مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود یادداشتی با عنوان خانه های تیمی را منهدم کنید، منتشر کرد و نوشت:

ماجرای نفوذ سرویس های غربی در میان مدعیان اصلاح طلبی، پر دامنه و چند لایه است. یک لایه آن، مدیران و فعالان رسانه ای هستند که پس از سال ها خیانت، در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفتند و علنا در خدمت گردانندگان BBC و VOA و رادیو فردا درآمدند.

بدبخت ترین آنها، معاون وزیر ارشاد دولت خاتمی است که پس از دوره گردی در چند شبکه، به استخدام موساد درآمد و ننگ سردبیری “اینترنشنال” را پذیرفت. همین طور برخی سردبیران و دبیران سرویس های اعتماد، شرق، آفتاب یزد، توس، جامعه و…

بنا بر اعلام “باراک راوید” خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس): “موساد برای برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشال استفاده می‌کند”.

همچنین “یوسی میلمان” تحلیلگر اطلاعاتی هآرتص فاش کرده: “ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می کند”.

لایه دیگر خیانت، توسط شبکه ای انجام می شود که هنوز در ایران مستقر است و از طریق رسانه هایی مثل اعتماد، شرق، هم میهن، فراز و… برای رسانه های نشاندار و معاند خارجی، تولید محتوای مسموم -غالبا کذب- می کند. احتمالا برخی همکاران این نشریات، جزو ادمین کانال های BBC و VOA و رادیو فردا هم شده اند.

این، علاوه بر توری است که توسط برخی عناصر نفوذی، به دور خاتمی و برخی تشکل ها مانند حزب اتحاد ملت، کارگزاران، مجمع محققین و… تنیده شده و آنها را برای اجرای پروژه های دیکته شده سرویس های غربی، به صف می کند.

دستگاه های اطلاعاتی و قضایی باید انهدام زنجیره این شبکه وطن فروش و مجازات اعضای آن را در اولویت قرار دهند.

خانه های تیمی درست کردن سیا و موساد و ام آی سیکس در پوشش برخی رسانه ها و تشکل ها را باید جدی گرفت. این خانه های تیمی، چند ده برابر خانه های تمی سازمان منافقین جنایت می کنند یا برای جنایت بستر سازی می کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید