خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهیدان، در منازل شهیدان «مهدی، حسن و صادق انگیزه» و «حسین، ابوالفضل و مهدی عدالتی خدابنده» حضور یافت و با خانواده این شهدای معظم دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام مروی در این دیدارها نقش والدین شهدا را در تربیت صحیح شهیدان بسیار مهم دانست و با بیان اینکه همه مدیون خون پاک شهیدان و صبر خانواده معظم شهدا هستیم، اظهارداشت: فرزند صالح محصول تربیت صحیح والدین است و در امر تربیت فرزندان مادر نقشی بسیار مهم‌ و اثر گذار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نقش مؤثر مادر در تربیت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، عنوان کرد: حضرت قمر بنی هاشم (ع) تحت تربیت مادری همچون حضرت ام‌البنین (س) پرورش یافت؛ شهیدان معظم نیز در پرتوی تربیت مادرانی دلسوخته و پیرو حقیقی اسلام تربیت یافته‌اند.

وی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند، خوشا به حال شهیدان و خانواده شهدا که در آزمون الهی پیروز و سربلند بیرون آمده‌اند.

در این دیدارها که به‌صورت جداگانه انجام شد، خانواده شهیدان «انگیزه» و «عدالتی خدابنده» به بیان خاطره حضور چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل این شهدای والامقام، نحوه اعزام شهدا و بیان احوالاتی از روحیه مؤمنانه و صالحانه فرزندان شهید خود پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید