خانواده بزرگ شهدا خود را موظف به حضور موثر در انتخابات می‌داند

خانواده بزرگ شهدا خود را موظف به حضور موثر در انتخابات می‌داند


خانواده بزرگ شهدا خود را موظف به حضور موثر در انتخابات می‌داندبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خانواده شهدا و ایثارگران در بیانیه‌ای اعلام کردند در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری موثر خواهند داشت.

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدای گلگون‎کفن ایران اسلامی از آغاز نهضت خمینی کبیر تا ولایت امام خامنه ای  رهبر عظیم الشان مسلمین جهان در جای جای  این کرۀ خاکی برای عزت و پیشرفت کشور سر بر خاک نهاده اند و حالا ناظرانی آگاه و حاضر بر رفتار و اعمال ما و مسئولان جمهوری اسلامی هستند.

مگر وعدۀ الهی نیست که شهیدان زنده و در نزد او روزی می‎خورند؟

این جاودانگان تاریخ، جان و تن خویش را آماج گلوله های دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند تا ایران ما ظلم و فساد و تبعیض را بر چشم نبیند.

خون سرخشان بر خاک تیره ریخت تا سپیدی بر تمامی شئون کشور حاکم شود. اکنون تمامی ایرانیان  میراث دار این دغدغۀ ی شهیدان والامقام هستند و در زمانه‎ای که ایران اسلامی از سوی دشمنان خارجی و برخی از ناآگاهان داخلی تهدید می‎شود، بر همگان واجب است تا از جان و آبروی خود بگذرند و بر حرکت موثر در مسیر شهیدان تکیه و تأکید کنند.

بر این اساس ما به عنوان یادگاران شهدای سرزمین و اعضای خانوادۀ بزرگ شاهد و ایثارگر،  خود را موظف و ملزم می‎دانیم در سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری نقشی فعال و موثر داشته باشیم تا در فردای تاریخ و مهم‎تر از آن، در فردای قیامت شرمندۀ شهدای عظیم الشان خود نباشیم.

در انتخاباتی که بازگشت به شعار و آمال شهیدان وطن، یعنی مبارزه با فساد و تبعیض و دفاع از استقلال و آزادی ایران عزیز به شعار و برنامۀ اصلی یکی از کاندیداها تبدیل شده، چگونه می‎توان از آن بی اعتنا گذشت؟ مگر حضرت علی (ع)، امام‎المتقین و پیشوای عدالت‎خواهان جهان نفرموده: که خداوند از دانایان تعهد گرفته تا از بار مسئولیت شانه خالی نکنند؟ با چنین تأکیدی از جانب امیرالمؤمنین چگونه می‎توان در این بزنگاه تاریخی شانه از مسئولیت خالی کرد و گوشۀ عزلت طلبید؟

 ما فرزندان شهدا و ایثارگران بر این باوریم  حضرت آیت‎الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی در مقام نامزد ریاست جمهوری ایران یک انسان فرهیخته، معتقد و باورمند به شعار و آمال شهیدانی است که نظاره‎گر اعمال واقدامات ما در این روزگار پرخطر هستند.

آری… همان شهیدانی که از خاک گرم خوزستان، کوهستان‎های سرد آذربایجان و کردستان و مرز برهوت سیستان و بلوچستان تا دورترین نقاط سرزمین‎های عراق و سوریه و در رأس شهدا ، شهید والامقام حاج‎قاسم سلیمانی، در دفاع از ایران و حرم اهل بیت رسول‎الله جان داده اند،، هم اکنون ناظران ‎آگاه انتخاب ما هستند.

 بر این اساس و به تبعیت از اهداف عالی شهدای میهن، همراه و همگام با خانواده‎های معزّز شهدا بدین وسیله مراتب حمایت قلبی، معنوی و عملی خود را از آیت‎الله سیدابراهیم رئیسی اعلام می نماییم و پس از رسیدن ایشان به مقام خادمی ملت ایران  همواره این آمال و مطالبات را پیگیری خواهیم کرد. امید که انتخاب اصلح ما مورد رضایت امام زمان و نایب برحقش، حضرت امام خامنه‎ای رهبر عظیم الشان مسلمین جهان، شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران باشد.                                            

با تجدید بیعت دوباره

نخبگان، فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر ایران اسلامی»

انتهای پیام/ 161



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید