«خانواده شاد» محور پنجمین دو سالانه سراسری عکس نور 

«خانواده شاد» محور پنجمین دو سالانه سراسری عکس نور 


«ابراهیم نوروزی‌فر» مسول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: پنجمین دو سالانه عکس نور با تاکید بر  شعار «خانواده شاد و باشکوه ایرانی من» برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: به تصویر کشیدن خانواده ایرانی در یک قاب و ثبت لحظه‌های زیبای زندگی یکی از اهداف این رویداد فرهنگی – هنری است.
 
نوروزی‌فر با تاکید بر رسالت تاریخی هنرمندان ادامه داد: هنرمندان در شرایطی که دشمنان درصدد القای ناامیدی و یاس به جامعه ما هستند، باید با ابزار هنر خود امید بیافرینند و آیینه‌ای برای بازتاب شادی و امید در جامعه ایرانی باشند.
 
وی اضافه کرد: برای این رویداد هنری موضوع‌های متنوعی در نظر گرفته شده که هر یک می‌تواند سوژه‌های جالبی در اختیار هنرمندان قرار دهد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز بیان داشت: تکریم و دست بوسی والدین، خانواده شاد و با شکوه ایرانی من، خانواده من در یک قاب، خانواده من در لباس محلی، پای سفره ایرانی، در مراسم سوگواری، جشن و شادمانی، اوقات فراغت، سفر، زیارت، گردشگری از موضوع‌های مهم این پنجمین دوسالانه عکس نور هستند.
 
وی با بیان اینکه این رویداد هنری در بخش‌های متنوع ویژه (پروژه محور)، آزاد (رقابتی) و مردمی (پویش خانواده باشکوه ایرانی) برگزار می شود، گفت: علاقه‌مندان به حضور در این رویداد فرهنگی هنری تا ۳۰ دی سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این دوسالانه به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خردمند جنوبی، کوچه سمندریان، شماره ۵، طبقه اول، کدپستی ۱۵۸۴۶۸۷۸۱۳ ارسال کنند و یا از طریق ارسال پیام در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۵۱۶۰۰۳۵ با دبیرخانه پنجمین دوسالانه عکس نور در ارتباط باشند.
 
نوروزی‌فر خاطرنشان کرد: شماره تلفن  ۸۸۴۹۱۳۶۸-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به پرسش های علاقه مندان به شرکت در این رویداد هنری است.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید