خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند

خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در راستای تجلیل و تکریم جامعه ایثارگری، «کیومرث حبیبی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به همراه «پرویز اوسطی» نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و «سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید دهگلان و جمعی از مسئولان امروز با خانواده شهید «محمدشریف طهماسبی» در این شهرستان دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، بر عزم دولت و تمام دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: تمامی تلاش نمایندگان در مجلس نیز تسهیل در روند خدمات‌رسانی به ایثارگران است و در این زمینه کلیه دستگاه‌های اجرایی باید همراه با بنیاد شهید در راستای ارائه خدمت به جامعه ایثارگری تمام ظرفیت‌های خود را بکار گیرند.

حسین‌پناهی گفت: دیدار با خانواده بزرگوار شهیدان یکی از وظایف ما است و حضور در کنار این خانواده معزز، توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان گفت: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه خانواده‌های معظم شهدا، ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند، حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید