خبرنگاران با تأسی به سیره حضرت زینب (س) در مسیر جهاد تبیین گام بردارند

خبرنگاران با تأسی به سیره حضرت زینب(س) در مسیر جهاد تبیین گام بردارند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت هفدهم مرداد گرامی‌داشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و مغتنمی برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته ای است که در راه جهاد تبیین، روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه خستگی نمی شناسند.

چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ بانویی که مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار انقلاب، روز خبرنگار را گرامی داشته و با قدردانی از تلاش و زحمات اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی، تاکید می‌کند جهاد تبیین در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای تحقق تمدن نوین اسلامی میسر نمی‌شود، مگر آن‌که خبرنگاران و اصحاب قلم به معنای واقعی کلمه روایت‌گران زینبی باشند و ندای حق‌گویی، حق‌طلبی و حق‌خواهی نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید