خبرنگاران جهادگران تبیین باشند


خبرنگاران جهادگران تبیین باشندبه گزارش مجاهدت از دفاع پرس از اردبیل، «جلال آفاقی» دادستان اردبیل ظهر امروز (سه شنبه) در گفتگو با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، به جنگ بی‌امان بین حق و باطل، روایت دروغ و حقیقت و اسلام و کفر اشاره کرد و افزود: نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در بیان حقایق و زدودن غبار بدفهمی و کج‌فهمی و تحریف تاثیرگذار بوده و پایبندی اصحاب رسانه به اخلاق حرفه‌ای یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: امروز در فضای غبارآلود ناشی از خشونت‌های مطبوعاتی و تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌های پوشش خبری و سوء استفاده‌های صورت گرفته از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و بستر‌های فضای مجازی در دنیا، فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویداد‌ها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست از رسالت‌های خبرنگاران است.

دادستان اردبیل ادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی داشته و با عمل به رسالت واقعی خود می‌توانند در تنویر افکار عمومی مردم نقش بزرگی را ایفا نمایند.

آفاقی همچنین اصحاب رسانه را مدعی العموم‌های دوم جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد با آسیب‌شناسی و ارتقای کارکرد رسانه‌های استان شاهد تاثیرات مثبت این حوزه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید