خدمات‌رسانی به ایثارگران در لرستان تسریع می‌شود

خدمات‌رسانی به ایثارگران در لرستان تسریع می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، «اسدعلی امرایی» مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران از حضور سه روزه مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران از امروز تا بیست و هشتم در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات امامین شریف انقلاب اسلامی در توجه ویژه به خانواده‌های شهدا و در راستای سیاست تحولی دولت سیزدهم در برقراری نظامی هماهنگ، کارا، فراگیر و هم‌افزا در سطح دستگاه‌های اجرایی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر ضرورت تکریم، تجلیل و تسریع در خدمات رسانی به ایثارگران، افزود: موضوع دعوت از مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران به لرستان نیز در دستور کار قرار گرفت تا از نزدیک مسائل و مشکلات ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان را مورد بررسی قرار دهند.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران گفت: طی این روزها مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران به صورت چهره به چهره با ایثارگران شاغل در ادارات و نهادها و ایثارگران غیر کارمند دیدار می‌کنند و پیگیر مشکلات و مسائل آنها خواهند بود.

امرایی تصریح کرد: بررسی وضعیت ایثارگران فعال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های ویژه مدعوین طی این سه روز خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید