خدمات‌رسانی به زوار در مرز خسروی رضایت‌بخش است

خدمات‌رسانی به زوار در مرز خسروی رضایت‌بخش است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز شنبه ۱۹ شهریور در حاشیه سفر به مرز خسروی و نظارت بر روند تردد زوار و خدمات‌رسانی موکب‌ها در بازدید از موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» به عنوان تنها موکب مستقر در منذریه عراق متعلق به استان فارس اظهار داشت: این موکب با نظم و کیفیت خوبی به زائرانی که از منطقه منذریه به سمت کربلا می‌روند خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد.

وزیر کشور  در این سفر که مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و جمعی از مسئولان این وزارتخانه نیز وی را همراهی می‌کردند خاطرنشان کرد: تردد و عبور زائران از استان کرمانشاه و مرز خسروی به عنوان کوتاه‌ترین مسیر تا کربلا  به خوبی مدیریت شده است.

رییس ستاد مرکزی اربعین افزود: با وجود مشکلاتی که یکی دو روز اخیر به سبب ازدحام زائرین و همچنین نبود امکانات کافی در آن سوی مرزها در عراق برای زوارحسینی ایجاد شده بود این مساله کم کم درحال مدیریت است و زوار اربعینی که از قبل به سمت مرزها حرکت کرده‌اند در حال خارج شدن از کشور و حرکت به سمت عتبات عالیات  هستند.

وزیر کشور در پایان گفت: از مردم شریفی که هنوز به سمت مرز حرکت نکرده‌اند خواهشمندیم به سمت مرزها حرکت نکنند زیرا فعلا کشور عراق تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی و تردد این حجم از جمعیت را ندارد و گرمای هوا و کمبود آب نیز دست به دست هم داده و شرایط سختی برای زوار فراهم شده است.

موکب اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از محل موقوفات فارس برپا شده و تنها موکب مرز خسروی است که به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید