خدمات دولت برای مردم تبیین شود

خدمات دولت برای مردم تبیین شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اردستان، «احسان‌الله رضاپور» مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند اردستان اظهار داشت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان با ۳۰ حوزه و ۵۲۱ پایگاه در سطح استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت اداری، حفظ آمادگی رزم بسیجیان و کارکنان مشغول فعالیت هست.

وی افزود: حدود ۱۵ هزار شهید کارمند در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که یک‌هزار و ۱۴۱ شهید کارمند از استان اصفهان هست که آمار شهدای کارمند استان اصفهان از برخی استان‌های دیگر کشور بیشتر هست.

رضاپور با بیان اینکه تنها خانواده دارای هفت شهید از استان اصفهان هست، خاطرنشان کرد: رسالت و فلسفه اصلی کنگره شهدا به برگزاری یک جلسه نیست باید فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شده و شعار تحقق سیره شهدا در حوزه حکمرانی نیز موردتوجه باشد.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: رهبر انقلاب تاکید جدی بر مسائلی نظیر جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهاد خدمت دارد و طبق فرموده رهبر انقلاب اگر یک‌سال دیگر شهید رئیسی بود حتماً خیلی از مشکلات اقتصادی حل می‌شد.

وی گفت: همه خدمات دولت باید برای مردم تبیین شود و این جهاد تبیین در حقیقت بیان اینگونه مسائل هست، باید جوانان از مسائل و اقدامات دولتی آگاه شده و تمام خدمات را مطلع شوند. 

رضاپور اضافه کرد: میزهای خدمتی که در ادارات برگزار می‌شود پیگیری آن توسط بسیج ادارات هست و این یکی از پایه‌های دولت اسلامی هست که مسوولان باید به مردم خدمت کنند چرا که مردم ولی‌نعمت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید