خدمت به خانواده‌های ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری محسوب می‌شود

خدمت به خانواده‌های ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری محسوب می‌شود


خدمت به خانواده‌های ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه بابیان اینکه مهم‌ترین هدف ما خدمت به ایثارگران است، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری در بنیاد محسوب می‌شود چرا که این عمل خیرخواهانه انگیزه الهی را بدنبال دارد.

وی افزود: به منظور پاسخگویی به ایثارگران باید وقت بیشتری صرف کنیم تا درخواست‌ها و نیاز‌های مهم آنان را به خوبی شناسایی کنیم و همیشه بدنبال راهکار باشیم و راه‌ حل ارائه دهیم. هدف ما از حضور در شهرستان‌ها و برگزاری ملاقات عمومی، گفتگوی متقابل، چهره به چهره و طرح موضوعات و مسائل توسط ایثارگران عزیز و عدم مراجعه حضوری به ستاد استان با توجه به شرایط جسمی این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد استان مازندران گفت: در این ملاقات عمومی اهم مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری این شهرستان‌ها در بخش اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، مسکن، درمانی، کمیسیون پزشکی، بیمه درمانی، برقراری حقوق و معیشت پس از بررسی در اولویت پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه کار ما باید رضای الهی را به همراه داشته باشد تصریح کرد: درملاقات عمومی تعداد ۶۶ تن از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه شرکت داشتند که به صورت کتبی درخواست‌های خود را ارائه داشتند.

وی با اشاره به اینکه ملاقات عمومی به صورت منطقه‌ای در شهر‌های همجوار انجام می‌شود، گفت: دیدار عمومی با ایثارگران عزیز استان در روز‌های سه‌شنبه هر هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ستادی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان مازندران خاطرنشان کرد: به منظور تکریم و قدرشناسی از ایثارگران در شهرستان بهشهر با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «بسازند» دیدار حضوری صورت گرفت.

انتهای پیام/ 118



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید