خزعلی وظایف معاونت زنان برای مقابله با پدیده بی‌حجابی را تشریح کرد/ گرانی لباس‌های اسلامی گلایه به حق مردم است

معاون زنان و امور خانواده رییس‌جمهوری در گفتگو با دفاع‌پرس:


«انسیه خزعلی» معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه رویکرد دولت در مقابله با پدیده بی‌حجابی و کم‌حجابی رویکرد فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: طبیعت قانون به گونه‌ای است که اگر درصد بسیار کمی از افراد موضوعات اجتماعی و فرهنگی را  نپذیرفتند و به آن عمل نکردند، قانون با آن افراد برخورد کند.

خزعلی با بیان اینکه در لایحه قوه قضاییه کشف حجاب از سطح جرم به سطح تخلف نزول پیدا کرده است، گفت: البته دولت هم طی لایحه‌ای نظرات خود را ارسال کرده است.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده درخصوص وظایف سازمان متبوع خود نسبت به موضوع حجاب تصریح کرد: موضوع حجاب صرفا در حیطه وظایف معاونت زنان و امور خانواده رئیس‌جمهوری نیست، بلکه موضوعات فرهنگی و اجتماعی متعددی بر عهده این معاونت قرار دارد.

وی افزود: نزدیک ۳۳ دستگاه درخصوص عفاف و حجاب وظایفی را بر عهده دارند که ما هم در حد بضاعت به وظایف فرهنگی و اجتماعی خود نسبت به موضوع حجاب عمل می‌کنیم. این درحالی است معاونت زنان رییس‌جمهوری محدودیت‌های بودجه‌ای فراوانی دارد، اما پشتیبانی‌های لازم را از دستگاه‌ها و گروه‌های فعال در این زمینه داشته‌ایم.

خزعلی خاطرنشان کرد: ما موضوع لباس‌های استاندارد و اسلامی را دنبال می‌کنیم و هم اکنون اعلام آمادگی می‌کنیم که از همه دستگاه‌های فعال در زمینه عفاف و حجاب حمایت خواهیم کرد، زیرا یکی از گلایه‌های به حق مردم گرانی لباس استاندارد اسلامی و چادر است که باید فکر اساسی برای آن شود.

انتهای پیام/۳۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید