خواهرانم! حجاب اسلامی خود را حفظ کنید

خواهرانم! حجاب اسلامی خود را حفظ کنید


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدعلی بهروزی

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

با سلام و درود بر امام عصر و با سلام به نائب بر حقش روح‌الله الموسوی الخمینی و با سلام فراوان به پیکر در خون خوفته شهیدان راه قرآن و آزادی.

سلام بر مادرم، سلام بر برادرانم، سلام بر خواهرانم، سلام بر تمام قوم و خویشانم، سلام بر ملت قهرمان و شهیدپرور اسلامی ایران! مادر و خواهرانم تنها وصیت من به شما این است که حجاب اسلامی خود را حفظ کنید و بر مرگ پرافتخار من گریه نکنید تا مشت محکمی بر دهان کافران صدامی و منافقین که در خواب غفلت فرو رفته‌اند و عذاب ابدی گرفتار شده‌اند بکوبید تا بفهمند که ما هرگز دست از دین و رهبر خود برنمی‌داریم مگر این که پیروز شویم و یا شهید که در حقیقت آن خود پیروزی است.

این مصیبت‌ها و سختی‌ها زودگذر و تمام‌شدنی است، ولی پاداش این جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها و نعمت‌های ابدی و بی‌پایان خداوندی خواهید رسید و بر سریر کرامت و بزرگواری تکیه خواهید زد.

خانواده‌ام! خود را برای تحمل رنج‌ها و مصیبت‌ها و ناکامی‌ها و ناروایی‌ها آماده سازید و دل قوی دارید که قادر یکتا پشتیبان و نگهبان شماست و تنها اوست که شما را از شر دشمنان نجات می‌بخشد و عاقبت شما را به خیر می‌گرداند. و دشمنان شما را به انواع عذاب‌ها و شکست‌ها دچار می‌گرداند.‌

ای جوانان ایران زمین! مواظب باشید که کار امروز را به فردا نیفکنید که اکنون برای شماست و فردا از آن شما نیست و اگر فردا زنده باشید مثل امروز وظیفه و برنامه‌ای دارید،‌ای ملت ایران! همگی بدانید چه بسیار کسانی که امروز خود را به شب نیاوردند و چه بسیار افرادی که به انتظار فردا بودند و به آن نرسیده‌اند.‌

ای جوانان! مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد به شهادت رسید، مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین (ع) با هدف شهید شده و‌ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب حضرت زینب (س) را بدهید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید