خواهرانم را به مرام فاطمی و برادرانم را به خط امام رهنمون کنید

خواهرانم را به مرام فاطمی و برادرانم را به خط امام رهنمون کنید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، شهید «خسرو شقاقی آزاد» ۲۴ تیر سال ۱۳۴۶ در تهران چشم به جهان گشود. وی تا دوم راهنمایی درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی، به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. تا این‌که سرانجام دوم خرداد سال ۱۳۶۷، در دهلران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که در ادامه متن آن را می‌خوانید:

با عرض سلام خدمت پدر و مادر و خانواده عزیزم:

شاید هنگامی که این نامه به دست شما برسد من در کنار شما نباشم و اگر لیاقت داشته باشم در راه خدا و اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی و دفاع از میهن و خاک مقدس این مرز و بوم به درجه شهادت نائل شوم و دوباره در کنار همرزمانم قرار گیرم.

پدر و مادر عزیزم، دوست دارم اگر فرزندتان به درجه شهادت دست یافت با افتخار سخن بگویید و بدانید که هرکسی به این مهم دست نمی‌یابد. از این پیش آمد ناراحت نباشید؛ چون فرزندتان به عرش رسیده است. مادرم تو خودت می‌دانی که با هر اشک تو دشمنان خشنود و خوشحال می‌شوند دوست دارم به خواهرانم دلداری بدهی و مانند همیشه آن‌ها را به ساده زیستی و حجاب و مرام فاطمی رهنمون کنی.

پدرم از شما تقاضا دارم برادرانم را به خط امام و اهداف شهدای خط امام همچون گذشته رهنمون کنی. پدرم و برادران عزیزم شما می‌دانید که از این به بعد وظیفه ما نسبت به این جامعه دو چندان می‌شود و باید بدانیم که هدف از دفاع و انقلاب پرشکوه اسلامی چیست؟ مطمئن هستم همگی واقف هستید شما می‌دانید این انقلاب به سادگی به پیروزی نرسیده و ما باید از جان گذشتگی دشمنان را از این خاک بیرون بیندازیم.

برادران و خواهرانم مراقب همدیگر و پدر و مادر باشید. دیگر عرضی ندارم امیدوارم خداوند یاور شما باشد. ما را از دعای خود محروم نفرمایید.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خسرو شقاقی آزاد

فرزند شما و سرباز امام و وطن

۶۷/۱/۲۵

انتهای پیام/ 113

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید