خواهرم؛ حجاب اسلامی را رعایت کن/ برادران؛ هیچ‌گاه نماز را ترک نکنید

خواهرم؛ حجاب اسلامی را رعایت کن/ برادران؛ هیچ‌گاه نماز را ترک نکنید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سید سعید احمدی» نهم خرداد سال ۱۳۴۴ در روستای «آل‌کبود» از توابع شهرستان «بیجار» متولد شد و تحصیل خود را تا پایان دوره ابتدائی طی کرد؛ اما به‌دلیل نبودن امکانات تحصیلی و عدم توانایی مالی، مجبور به ترک تحصیل و در امور کشاورزی یار و کمک پدرش شد.

«سید سعید» از کودکی علاقه خاصی به فراگیری علوم دینی و مسائل اسلامی داشت؛ به همین دلیل بعد از ترک تحصیل به فراگیری و آموزش قرآن کریم پرداخت.

او نوجوانی بیش نبود که با اتمام فصل کار در روستا، برای کمک به معشیت خانواده به تهران می‌رفت و بعدها در شهر قم مشغول به کار شد؛ بنابراین در شهر قم با آرمان­‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی آشنا شد و بعد از آن، با عشق و علاقه­‌ای خاص از انقلاب اسلامی طرفداری کرد.

«سید سعید» پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دغدغه­ پاسداری از انقلاب اسلامی را در دل داشت؛ اما به علت سن و سال کم از پذیرش او در سپاه خودداری می‌کردند و در نهایت با اصرار زیاد و با انگیزه­ دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در سال 1359 لباس رزم به تن کرد و در صف سبزپوشان سپاه قرار گرفت.

او بسیار رئوف و مهربان بود و در بین جوانان روستا به دین‌داری شهرت داشت. وی نه‌تنها در خانواده، بلکه در میان روستا هم از محبوبیت خاصی برخوردار بود. با تمام وجود به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی عشق می‌ورزید و با وجود سن و سال کم، خیلی زود با آرمان­‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شد و در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

«سید سعید» سرانجام پس از چندین ماه فعالیت در سپاه و حضور در چندین عملیات، روز شانزدهم آذر سال ۱۳۶۰ در حالی که ۱۶ بهار بیشتر از زندگی‌اش سپری نشده بود، در روستای «کوپه­قران» در حد فاصل شهرستان «بیجار» و «تکاب» به دست گروهک‌های تروریستی به شهادت رسید و پیکرش پس از تشییع، در زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید «سید سعید احمدی»

«پدر و مادرم؛ در صورت افتخار شهادت، ساده‎ترین تشییع جنازه را برایم برگزار کنید و برایم گریه نکنید. سر مزارم قرآن بخوانید و هر کجا خود می‎دانید و قسمت شد، من را دفن کنید.

همیشه گوش به فرمان امام‌ خمینی باشید و دستورات امام را از جان و دل اجرا کنید.

خواهرم؛ سعی کن همیشه حجاب اسلامی را رعایت کنی و یک خواهش دیگر این‌که سعی کن قرآن را یاد بگیری.

برادران؛ سعی کنید اسلام را فراموش نکنید و هیچ‌گاه و در هیچ وضعیتی نماز را ترک نکنید.

خودتان بهتر می‎دانید از مال دنیا چیزی ندارم قابل ذکر باشد و جز این وصیتی ندارم».

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید