خون‌هایی برای بیدارباش انقلابیون

خون‌هایی برای بیدارباش انقلابیون


گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- حجت الاسلام‌والمسلمین «علیرضا دهقان» مدیر مرکز نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس خراسان رضوی؛ هر خونه تازه‌ای که از پیکر مطهر شهدای مقاومت غزه و لبنان بر زمین می‌ریزد گویی بیدار باشی هست که هان‌ای جوان مومن انقلابی مهیاتر و آماده‌تر باش که خبری در راه هست.  

گویی این خون‌های مطهر با ما سخن می‌گویند و هر خونی پیامی ویژه دارد.  

مباد یک لحظه از لبیک به سیدناالقائد تعلل و غفلت کنی. پول و ثروت، مقام و شهرت کوچکتر و حقیرتر از آن هست که هدف انسان قرار بگیرد.  

بعد از شهادت حاج قاسم عزیز انا من المجرمین منتقمون در قلبم می‌تپد و آن وصایای نورانی و راه‌گشای و بغض‌ها و اشک‌های نماز تاریخی امام و امت فراموش نمی‌شود.  

بعد از شهادت سید حسن نصرالله یاد آن جمله از امام حسین علیه‌السلام افتادم که بعد از شهادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام در حالیکه صورت بر صورت او گذاشته بود فرمود: «علی الدنیا بعدک العفا» پس از تو، خاک بر سر این دنیا.  

اما این روز‌ها با مشاهده فیلم لحظات آخر یحیی السنوار و پرتاب چوب به سمت کوادکوپتر با آن جراحت‌ها و دست با سیم بسته شده و انگشت قطع شده و بعد هم خبر شهادت، حال دیگری داشتم و گویی خون مطهر این شهید پیام دیگری دارد.  

لحظه‌لحظه به آن لحظات حساس تاریخ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم.

داغی دارم توام با خشم و غضب انقلابی نگاه داشته شده در سینه و دندان‌های بهم فشرده شده. گویی این خون‌های مطهر می‌خواهند ما را آماده و آماده‌تر کنند.  

چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم فرمایش امام حسین علیه‌السلام را که:‌ای پدر عبدالرحمن! آیا ندانسته‌ای که از نشانه‌های حقارت دنیا در نزد حق این هست که سر مبارک یحیی بن زکریا را برای زنی بدکاره از قوم بنی‌اسرائیل پیش‌کش بردند؟  

آه‌ای یاران در این دنیا وارونه رسم مردانگی این هست که سر بریده را در تشت طلا نهند و به بدکاره‌ها هدیه کنند. بگذار چنین باشد این دنیا و این سر ما.

و، اما فصل الخطاب امام: حماس زنده هست و زنده خواهد ماند.  

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید