دانشگاه فرهنگیان ظرفیت خوبی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد

دانشگاه فرهنگیان ظرفیت خوبی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین امروز (شنبه) با حضور در دانشگاه فرهنگیان قزوین و در دیدار با «حمید رضا مشهدی» رئیس این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان با تربیت معلمانی انقلابی و معتقد به موازین دین مبین اسلام، بستری بسیار مناسب جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین رشادت های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به نسل های جدید و آینده کشور محسوب می شود که می تواند مفاهیم دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب را به بدنه مدارس کشور به‌ویژه دانش آموزان انتقال دهد.

وی در ادامه با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان قزوین، ابراز کرد: با توجه به حضور مؤثر و گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در جبهه‌های حق علیه باطل، نقش آموزش و پرورش در تدوین دانشنامه دفاع مقدس برجسته و تأثیر گذار است.

سرهنگ امیری مقدم تصریح کرد: در راستای تولید مقالات با موضوع ارزش‌های دفاع مقدس، شهدای شاخص و. هر گونه همکاری را با دانشگاه فرهنگیان قزوین خواهیم داشت و از پژوهشگران این عرصه حمایت مالی نیز خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ارائه دروس درس دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: حضور پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان استاد در دانشگاه فرهنگیان می‌تواند کمک شایانی به تدوین این سند کند لذا باید کمیته‌ای برای انجام این کار تعیین شود تا مجموعه‌ای فاخر و تأثیرگذار برای نسل آینده طراحی و تدوین شود.

مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مهم هفته دفاع مقدس، ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانس همانند سالهای گذشته با بیت رهبری در جهت بهره مندی از فرمایشات ارزشمند مقام معظم انقلاب در گفت و گو با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که بنا داریم با توجه به مناسب بودن زیرساخت های مطلوب امسال این برنامه را با همکاری دانشگاه فرهنگیان در آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید