دبیرکل اوپک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را تبریک گفت

دبیرکل اوپک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی را تبریک گفت



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از بامداد سه‌شنبه ایرنا، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با اعلام این خبر افزود که در بخشی از این پیام آمده است: با انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور، مردم بزرگ ایران خدمات طولانی جنابعالی و سهم شما در رفاه کشورتان را به رسمیت شناختند.

بارکیندو همچنین با اشاره به جایگاه والای  ایران در اوپک، احساسات عمیق خود نسبت به مردم بزرگ ایران را ابراز کرد و نوشت: مردم کشور شما در سراسر جهان بخاطر فرهنگ، میراث و سنت های غنی خود مورد احترام و تحسین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

شماری از رهبران جهان از آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، عمان، سوریه، پاکستان، عراق، کویت، ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان، هند و امارات با ارسال پیام، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفتند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید