درس آشنایی با دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای پیوند نسل هاست

درس آشنایی با دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای پیوند نسل هاست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین افتتاح دوره توان افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان های خوزستان و لرستان امروز با حضور جمعی از اساتید شاخص کشور در این حوزه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این آئین با عرض خوش آمد خدمت همه اساتید استان های لرستان، خوزستان و شیراز، تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای پیوند نسل ها دانست و اظهار داشت: هر چه قدر ما نتوانیم ارتباط دوستانه و پدرانه با نسل جدید برقرار کنیم، دشمن جای ما را در این فضا پر می کند.

وی به اهمیت روانشناسی در هنر ارتباط پرداخت و افزود: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس باید به گونه ای عمل کنند که همه طیف های مختلف نسل امروز جذب آرمان ها و ارزش های غنی دفاع مقدس شوند.

سردار مرادحاجتی گفت: اطلاعاتی که تاکنون از جنگ بیرون داده ایم شاید دیگر برای نسل امروز جذبه لازم و کافی را نداشته باشند و شاید هم برای آن ها تکراری شده باشند و ما ناچاریم که خودمان را با جوانان عزیزمان به وسیله تکنولوژی ها و رسانه های نوین پیوند بزنیم و ارتباط معناداری از دوران حماسه و ایثار برقرار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: جامعه دانشجویی ما هشیار است و به وسیله فضای مجازی، دنیا را رصد می کند و ما هم باید بتوانیم با زبان هنر و رسانه و البته ارتباط درست به همه ابهامات و شبهات آن ها در خصوص جنگ پاسخ منطقی و علمی بدهیم که اگر چنین نکنیم رسانه های معاند به گونه ای دیگر پاسخ آن ها را خواهند داد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید