در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از ازدواج نزد خداوند نیست

در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از ازدواج نزد خداوند نیست


به گزارش مجاهدت از گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور در آیین اختتامیه نخستین دوره بصیرت وِیژه کارکنان وظیفه متاهل نیروی هوایی ارتش که در هتل نهاجا برگزار شد اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند الگو پذیری از بزرگانی است که نامشان همواره در تارک تاریخ با خطی زرین نقش بسته است کسانی که زندگیشان الگویی برای رسیدن به سعادت اخروی و خوشبختی دنیوی است که از بهترین و پاک سرشت‌ترین این انسان‌های بی بدیل می‌توان به پیامبران و ائمه اطهار اشاره کرد، کسانی که همواره زوجیت را یکی از ملزومات و واجبات حیات بشریت می‌دانستند و دیگران را نیز به این امر الهی تشویق می‌کردند.

وی تصریح کرد: ازدواج سنتی الهی است که عمل به آن می‌تواند نیمی از دین انسان را کامل کند لیکن این امر نیازمند شناختی است که می‌تواند مشترک عامل مکمل زن و مرد باشد که در این صورت طرفین می‌توانند زندگی سرشار از عشق و آرامش را تجربه کنند.

حجت الاسلام قاضی خاطر نشان کرد: در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از ازدواج نزد خداوند نیست چرا که ازدواج علاوه بر ایجاد حریمی امن برای زوجین می‌تواند مانع از سقوط به سمت تمایلات نفسانی شود.

وی تصریح کرد: تاسی به خداوند و انس با قرآن کریم به عنوان برنامه‌ای مدون و دستورالعملی کامل می‌تواند در زندگی عاملی برای تحقق زندگی آری از اختلاف شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان اظهار کرد: شما عزیزان نباید فراموش کنید که در زندگی مشترک چیزی به عنوان منیت وجود ندارد بلکه زوجین باید همچون یک روح در دو جسم باشند و همواره در تمامی مراحل زندگی حامی و پشتیبان یکدیگر باشند.

انتهای پیام/ 221

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید