در برابر امپراطور رسانه‌ای جهان، باید جهادی کار کرد

در برابر امپراطور رسانه ای جهان، باید جهادی کار کرد


حجت الاسلام و المسلمین «اسدالله رضوانی» امام جمعه بوئین زهرا و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: امروزه جنگ، جنگ رسانه است و دشمنان و استکبار جهانی پس از جنگ هشت ساله تحمیلی متوجه شدند در برابر اراده و ایمان مردم نمی توانند موفق شوند بنابراین جنگ نرم افزاری را طرح ریزی کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، ابراز کرد: رهبر انقلاب دو ویژگی مهم از امام خمینی اشاره کردند؛ ایمان و امید. قطعا این دو کلمه مهمترین رمز پیروزی جامعه در برابر هجمه های دشمنان است.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: در دوران اسارت رزمندگان دفاع مقدس، همواره عراقی ها از روحیه و ایمان اسرای ایرانی متعجب می شدند، چون که آنها نمی توانستند معنای عمیق دو کلمه ایمان و امید را در بین رزمندگان اسلام بفهمند.

جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به ضعف تیم رسانه ای دولت در خصوص تبیین عملکرد و اقدامات دولت به مردم، گفت: متاسفانه تیم رسانه ای دولت در برابر هجمه امپراطور جهان خوب عمل نکرده است و همه مسئولان در هر رده ای، بایستی در تمام تریبون هایی که در اختیار دارند با ارائه عملکردهای دولت، امید را به جامعه تزریق کنند.

امام جمعه بوئین زهرا تصریح کرد: متاسفانه بزرگترین فتنه امروز، فتنه ناکارآمدی دولت است که دشمنان چند سالی است در این خصوص برنامه ریزی کرده اند اما ما از این قافله عقب مانده ایم.

حجت الاسلام رضوانی افزود: ارتقا بیمه سلامت، نهضت عمران ، آبادانی و مسکن، احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، خرید هواپیماهای مسافربری، جلوگیری از قاچاق و حمایت از تولید ملی، عضویت در سازمان های بین المللی، ارتباط با کشورهای همسایه و صدها مورد دیگر بخش کوچکی از صدها اقدام موثر و مهم دولت ابراهیم رییسی است که متاسفانه مردم هنوز از آن خبردار نیستند و این وظیفه ماست که در این خصوص جهاد تبیین کنیم.

آزاده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: انتظارات مردم بجاست اما این مدیران و مسئولان دولتی هستند که بایستی با حضور در بین مردم اقدامات و عملکرد دستگاه متبوع خود را تشریح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید